Nu har vi äntligen fått vår nya hemsida.

Nu har vi äntligen fått våra nya hemsida. Hoppas ni gillar den. Så klart är inte allt på plats ännu utan vi får redigera ,så gott det går. Lite andra bilder och färger men ändå är den ju lättare att hitta i ,än den andra. Mycket kan gå fel vid redigering, så hör av er om det smugit sig in felaktigheter i namn- uppgifter eller övrigt.

Vi i styrelsen hoppas ni haft en skön semester och de flesta är nog igång i arbete igen. Hösten är i antågande.

Vi vill påminna om den flyer vi sände ut tidigare i gruppmail.

Det är våra inspirationsdagar, som vi vill att så många som möjligt ska anmäla sig till. Ni är hjärtligt välkomna. Bjud gärna in kollegor och andra, som kan ha nytta av att bli inspirerade.

Det kommer att blir inspirerande dagar och ett stort erfarenhetsutbyte också förstås. Flera föreläsare och workshops kommer att äga rum.

Mer info kommer så småningom, se också särskild inbjudan.

Jobbet fortsätter med hemsidan och nu kommer det att läggas in annonser och tips om böcker. Dessutom kan du gå direkt till Linkedin från sidan.

Vi har fått flera nya medlemsansökningar på sistone, vilket är glädjande. Tipsa gärna kollegor om vår förening och be dem skicka in en ansökan .
Vi godkänner på styrelsemöten, om de uppfyller kraven.Se ansökan om medlemskap.

Om det inte går att ladda ner ansökningsblankett(vilket vi haft problem med) så skriv en egen ansökan och skicka in (komplettera med intyg).
Vi jobbar på att få hemsidan att fungera fullt ut.
Det tar sin tid.
Tålamod är en bra egenskap, som vi som handledare utvecklat över tid.

190829 Kristina Faleij

Want to join the discussion?
Dela med dig av dina synpunkter!