Årsmöte 2020

Support group gathering for a meeting. Young woman discussing with people at entrance hall. Males and females are sharing ideas during group therapy.

Kallelse Årsmöte 2020

Vi kallar härmed alla medlemmar till  årsmöte i Växjö den 27/3 kl 10-12. Gruppmail har skickats ut med bifogad dagordning-inbjudan . Ni som inte uppdaterat era mail- adresser, har vi tyvärr inte kunnat nå. Klicka på länken (kallese årsmöte så är dagordningen där)

Var snäll att meddela oss när ni byter mailadress. Om ni vill ha extra utskick med dagordning och verksamhetsberättelse så meddela styrelsen.

Vi vill påminna om våra inspirationsdagar i samband med årsmötet. Ta tillfället i akt att träffa kollegor och utbyta erfarenheter. Vårt internationella nätverk ANSE kommer på besök och kommer att få en stund för möte med medlemmar och styrelsen. Vi vill också välkomna andra intresserade inom branschen, som kan ha nytta och få inspiration. Dvs även de som inte är medlemmar är välkomna. (Se särskild flik för priser och program.) Det är naturligtvis gratis att endast delta i vårt årsmöte (se dagordning). Se adressen på inbjudan till  inspirationsdagarna.

På kvällen har vi middag och det kostar utöver konferensavgiften. Men det är något ingen vill missa förstås.

En god stund för samvaro och gemenskap.

Hållbarhet är temat. Några har undrat vad det kan betyda och i vilket sammanhang.
Hållbarhet ur vilket perspektiv vi än talar om utifrån den bransch vi jobbar inom. Vi har gett föreläsarna fria händer att tolka det begreppet. Tillsammans skapa vi inspiration och ny kunskap.

Hållbarhet för handledare och deras jobb är ledordet framåt.

Kristina Faleij 200226

Want to join the discussion?
Dela med dig av dina synpunkter!